Foresta in Media Mores: Ένα ξενοδοχείο στην καρδιά του δάσους

Πέμπτη απόγευμα, λίγο πριν το σούρουπο, σε μια γειτονιά του κέντρου.

Η απόφαση πάρθηκε χωρίς δεύτερη σκέψη. Έπρεπε να ξεφύγουμε και το Foresta in Media Mores (Foresta εν συνεχεία για συντομία) έμοιαζε ο ιδανικός προορισμός. Πράσινο, θέα, τέλεια δωμάτια και φαγητό in house. Θα πηγαίναμε επιτέλους εκδρομή.

vacation

Σάββατο αξημέρωτα, Λεωφόρος Κατεχάκη.

Αυτοκίνητο μικρού κυβισμού αγκομαχεί ανεβαίνοντας την ανηφόρα. Από τα ανοιχτά παράθυρα ανεμίζουν χέρια που κουνιούνται ρυθμικά υπό τους ήχους balkan κρουστών. Έχουμε μόνο δύο ώρες για να φτάσουμε και ανησυχούμε αν θα προλάβουμε να ακούσουμε όλη τη λίστα που φτιάξαμε ειδικά για το ταξίδι.

Σπόιλερ αλερτ: Δεν προλάβαμε να την ακούσουμε.

Σάββατο πρωί, Βλαχοκερασιά Αρκαδίας, Ξενοδοχείο Foresta

Φτάσαμε και αντικρίσαμε περίπου αυτό:

(Και λέω περίπου γιατί προφανώς δεν φτάσαμε με drone)

DJI03141b

Πανηγυρίσαμε ησύχως για την επιλογή μας που εξ’ αρχής έμοιαζε να μας δικαιώνει και μπήκαμε μέσα δειλά-δειλά. Εκεί μας υποδέχτηκε η Νάντια, ιδιοκτήτρια του ξενοδοχείου, μας τακτοποίησε στο ομολογουμένως τέλειο δωμάτιο μας και μας έδειξε τα κατατόπια.

Το ξενοδοχείο Foresta in Media Mores (Το δάσος στο κέντρο του Μοριά, ελληνιστί) βρίσκεται στην Βλαχοκερασιά Αρκαδίας,  ένα πανέμορφο ορεινό  χωριό περικυκλωμένο από δάσος που παραμένει ακόμα γραφικό αλλά ταυτόχρονα λειτουργικό για τον επισκέπτη αφού διαθέτει καφέ-μπαρ, παραδοσιακό καφενείο, ταβέρνες, περίπτερο και παντοπωλείο.

vla

Το Foresta όμως έχει δικό του εστιατόριο και ξεχωριστά ένα πανέμορφο καφέ όπου διοργανώνονται μουσικά λάιβ αλλά και άλλα δρώμενα, όπως αφηγήσεις παραμυθιού, σεμινάρια και παιδικά εργαστήρια.

Εμείς πρώτη στάση κάναμε στο καφέ και δεύτερη στο εστιατόριο. Καμία πρωτοτυπία, το ξέρω. Δοκιμάσαμε ένα γευστικότατο κόκορα με μακαρόνι χοντρό, γιατί σε χωριό είμαστε βρε παιδί μου, άσε τα γκουρμέ για την πόλη, και μείναμε υπέρ του δέοντος ευχαριστημένοι από τη γεύση και την ποιότητα των υλικών.

Το βράδυ μείναμε μέσα για να ξεκουραστούμε, ειδικά αφού μάθαμε ότι την επόμενη μέρα το μεσημέρι θα υπήρχε ζωντανή μουσική και επίσης επειδή δεν υπήρχε περίπτωση να μην ξυπνήσουμε νωρίς για να δοκιμάσουμε ΚΑΙ το πρωινό.

Κυριακή πρωί, Βλαχοκερασιά Αρκαδίας, Ξενοδοχείο Foresta

Όταν κοιμάσαι στο βουνό, λένε ότι ξεκουράζεσαι πολύ πιο γρήγορα λόγω του υψόμετρου και κατά συνέπεια του οξυγόνου. Επιβεβαιώνουμε. Έτσι, το πρωί της Κυριακής σηκωθήκαμε πρωί πρωί. Αφού πήγαμε μια βόλτα μέχρι το γραφικό χωριό και ήπιαμε νερό από την βρύση που αναβλύζει λίγα μέτρα πιο μακριά από το ξενοδοχείο, γυρίσαμε γεμάτοι όρεξη για το πρωινό. Το πρωινό αξίζει μια παράγραφο από μόνο του αλλά ζούμε στην εποχή της εικόνας, οπότε ιδού:

Το μεσημέρι μείναμε για το μουσικό λάιβ για το οποίο μας είχε μιλήσει η Νάντια. Η Γιώτα, ο Γιώργος και ο Κωνσταντίνος, τα τρία παιδιά που τραγούδησαν, διασκέδασαν τον κόσμο και σε συνδυασμό με κρασί και φαγητό, μας έφτιαξαν το κέφι. Το απόγευμα, μετά από την απαραίτητη σιέστα, κατεβήκαμε και πάλι στο χωριό, αυτή τη φορά φτάσαμε ως το καφέ της πανέμορφης πλατείας. Όμως νύχτωνε και έπρεπε πια να επιστρέψουμε στο Foresta αφού την επόμενη αναχωρούσαμε για το κλεινόν άστυ.

Δευτέρα πρωί. Χωρίς σχόλια.

Αποχαιρετίσαμε την χαμογελαστή Νάντια και υποσχεθήκαμε ότι θα ξαναεπιστρέψουμε το καλοκαίρι όταν το χωριό σφύζει από ζωή λόγω των πανηγυριών και των Αθηναίων που διατηρούν σπίτια στην Βλαχοκερασιά.

Γιατί θα ξαναπάμε:

Το Foresta in media mores είναι ένα πανέμορφο ξενοδοχείο στην καρδιά του δάσους. Η εξυπηρέτηση της ιδιοκτήτριας και του προσωπικού είναι άψογη και φιλική και σε κάνει να δεθείς με το μέρος από την πρώτη κιόλας μέρα. Τα δωμάτια είναι πολύ κομψά και άνετα, το ίδιο φυσικά και όλο το συγκρότημα. Στα plus η φανταστική θέα στο δάσος και το πρωινό. Ευχαριστούμε για όλα, Νάντια!

Περισσότερα για το Foresta εδώ:

Site:

Facebook page:

Κάντε και μια ηλεκτρονική επίσκεψη στο Ψηφιακό Μουσείο Βλαχοκερασιάς:

m-dand-sign

*Photo credits ©Massimo Pizzocaro, ©Loukas Hapsis, ©Maro Kouri & ©Matteo Favaretto*